היריד לשיווק שירותי תיירות ונופש לקבוצות image
יריד התיירות לקבוצות וארגונים  2024 Vacation- פלטפורמת השיווק האולטימטיבית למוצרי נופש ותיירות לקבוצות וארגונים בישראל!

בואו לחשוף את הצעות התיירות והפנאי שלכם לחופשות פסח הקרוב ולעונת חגי תשרי של 2024!

קהל נישה
בואו לתת מענה ישיר לצרכים של נציגי ארגונים מוסדיים, מועצות עובדים, מנהלי רווחה, מומחי משאבי אנוש, וכל מי שנמצאים מעל לכל במגזר התיירות הקבוצתית של ישראל.

זרקור עליכם
יש לכם כאן, הזדמנות פז להציג את ההצעות שלכם, ולאפשר לאנשי מקצוע בתעשייה לחקור טרנדים חדשים, ליצור קשרים וליצור שותפויות מתמשכות לעונת התיירות הקרובה.

יתרון תחרותי
המבקרים ביריד מקבלים מבט מקיף על הענף, מה שהופך אותו לפלטפורמה חיונית להדגשת הצעות המכירה הייחודיות שלכם.

טווח הגעה עולמי
מפגש בין הסיטונאים, המשווקים והקונים המובילים בעולם - ממש כאן!

יריד ישראל לתיירות המיועד לקנייני הנופש המוסדי, בהם, וועדי עובדים, מנהלי רווחה וחווית עובד, מנהלי משאבי אנוש וכל מי שפועל בתחום התיירות המאורגנת בישראל, יהווה הזנק ומנוף שיווקי משמעותי להחזרת הענף לפעילות.


היריד יערך באקספו תל אביב
בתאריך 24/07/2024
במתחם יריד משאבי אנוש, וויריד הוועדים ותערוכת הספקים לעובדים בהייטק


אירועים משותפים
במקביל ליריד, נערכת וועידת ישראל למשאבי אנוש, יריד הוועדים, וכנס מנהלי הרכש תאגידי בישראל, Expo 2024. מדובר באירועים רחבי היקף המושכים קהל עם פוטנציאל עסקי עצום, ומגדילים את דריסת הרגל לתיירות מִגזָר.

הערה מיוחדת: פעילות התיירות בתוך מקומות עבודה היא עמוד השדרה של תעשיית התיירות בישראל. מחופשות כפריות ועד טיולים מסביב לעולם, זו הזירה להטביע את חותמך.

הירשמו עכשיו כמציגים ורתמו את הפוטנציאל השיווקי של העונה הקרובה. בואו לחבר, להצית ולגלות מחדש את להבת התיירות המאורגנת בישראל. בואו להציג ולעשות עסקאות משתלמות לעונת התיירות הקרובה!